Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Nasce il canale whatsapp di Atm Messina: info in tempo reale sul servizio di trasporto pubblico locale

Dal 5 febbraio, sarà attivo il canale whatsapp di Atm Messina. L’applicazione, divenuta ormai di uso comune tra le persone di qualsiasi età,  consentirà agli utenti che si registreranno di ricevere informazioni in tempo reale sul servizio di trasporto pubblico locale e di rimanere aggiornati sulle attività di Atm Spa. Per iscriversi basterà accedere al seguente link:https://whatsapp.com/channel/0029VaJwo471t90Y78wF203X.

Il canale Whatsapp integrerà il canale Telegram ed il sito istituzionale di Atm Spa.

«Con questa iniziativa – spiega il presidente dell’Azienda Trasporti di Messina, Giuseppe Campagna – intendiamo rafforzare il filo diretto con i nostri utenti, affinché le comunicazioni sul servizio di Tpl – che già diffondiamo attraverso il sito istituzionale, il canale Telegram e le nostre pagine social –  possano raggiungere sempre più persone».

Tramite il canale whatsapp di Atm Messina, l’utenza verrà aggiornata in maniera puntuale su eventuali modifiche di percorso, di orario o su altre variazioni relative al servizio di trasporto pubblico locale.

Related posts